| Εγγραφή      
5o Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων - Βοηθών Διοίκησης & Top Management Assistants (2010) ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση   Δημοσίευση  
Επίσημοι Προσκελημένοι στην ενότητα : Διευθυντής & Βοηθός Διοίκησης : Κοινή πορεία - Αμοιβαίο όφελος

Ομιλητής

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

   

Yannis- John Kent (www.johnkent.com) Founder & CEO of youtravel.com and the founder of Aquis Hotels and Resorts.

He has a strong track record in the tourism and travel industry, mostly as a serial entrepreneur within the online and dynamic packaging sector. He has managed to build value both as an executive and as an entrepreneur in six major companies, four of which were involved in Mergers & Acquisitions in a period shorter than 24 months from establishment. He founded MedHotels.com and TravelBargains.com revolutionising the package holiday model and introducing dynamic packaging for holidays in the UK market. Both companies were then acquired by Lastminute.com, after two very successful years of operations. John was then appointed as UK Managing Director of Lastminute.com with global responsibility for the procurement of hotels. Since leaving Lastminute.com he has generated a range of dynamic projects. He is currently the founder & CEO of Youtravel.com, the online resort accommodation provider – a company that he set up in 2006 and has achieved expected turnover of Euro 115 million for its second year (ended October 31 2008). Recently John invested in Aquis Hotels and Resorts www.aquisresorts.com which aims to build a portfolio of wholly owned hotels and hotels under management in the Mediterranean area. This venture has attracted substantial financial backing from Abu Dhabi.

John is a Visiting Senior Fellow at the University of Surrey, a Fellow of the UK Institute of Directors and Visiting Senior Fellow at the University of Bournemouth.

  

Παναγιώτης Κοντολέων:

Γενικός Δ/ντης Κλάδου Αεροπορικών & Επανδρωμένων Υπηρεσιών Ομίλου G4S.

Έχει σπουδάσει Management και είναι κάτοχος MBA. Από το 1994 έχει εργαστεί σε διάφορες θέσεις στον τομέα συστημάτων και υπηρεσιών στον όμιλο G4S (Του μεγαλύτερου παγκόσμιου φορέα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων ασφαλείας). Από το 2006 κατέχει την θέση του Γενικού Διευθυντή Επανδρωμένων Υπηρεσιών για τις εταιρείες G4S Secure Solutions και G4S Aviation and Ports Secure Solutions S.A.  και είναι Αντιπρόεδρος των Διοικητικών τους Συμβουλίων.

  

Ευτυχία Καραπτσιά

CRM Executive Assistant, Cosmote Mobile Telecommunications S.A.

Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της το 1991 κι έχοντας προσφέρει από τη θέση της βοηθού διοίκησης σε ηγετικές εταιρείες διαφόρων κλάδων όπως Krinos Foods S.A. και Eurodrip S.A., τα τελευταία 7  χρόνια εργάζεται στην μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας COSMOTE S.A. ως CRM Executive Assistant. Για την υλοποίηση ιδέας της καθώς και την οργάνωση αυτής, έχει αποσπάσει τη σημαντική διάκριση στην έκθεση «Agrotica 2002» - Best Participant Prize (Eurodrip S.A.). Παράλληλα, δραστηριοποιήθηκε ως freelancer secretary κοντά σε καταξιωμένους συγγραφείς, καθηγητές και νομικούς συμβούλους. Υπέρμαχος της δια βίου μάθησης, σπουδάζει  στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, στο πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών που οδηγεί σε πτυχίο Bachelor, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί κύκλο εξειδικευμένων σπουδών Top Management Assistant στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο παρελθόν έχει αποκτήσει δίπλωμα ΙΑΤΑ-UFTAΑ της Γενεύης (International Air Transport Association - Universal Federation of Travel Agents Associations),  πιστοποίηση Marketing της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και πιστοποιητικό από το Davos Risk Academy με θέμα Reducing Risks and Managing Disasters : The Integrated Approach. Πρόσφατα, συμμετείχε μετά από πρόσκληση, στο συνέδριο iStrategy 2010 του Λονδίνου  που πραγματεύεται τις εξελίξεις στα Social Media, Viral Marketing, Mobile Advertising, Next Generation Social Networks. Γνωρίζει άριστα την Ιταλική και την Αγγλική. Η κ. Ευτυχία Καραπτσιά, γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. 

Προφίλ Ομιλητών Συνεδρίου 2010

Ομιλητής

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

(Τα ονόματα εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά)

   

Δρ. Αλμπέρτος Αζαρία: Σύμβουλος Επικοινωνίας και Εκπαιδευτής Στελεχών, ενώ παράλληλα είναι Διδάκτωρ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σε θέματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνούς-Επικοινωνιακού Mάρκετινγκ. Κατέχει Πτυχίο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς επίσης και Πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε με υψηλές διακρίσεις τον Μεταπτυχιακό τίτλο MBA (Master in Business Administration) από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχει διδακτική εμπειρία τόσο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση όσο και σε εκπαιδευτικούς φορείς του Ιδιωτικού τομέα, ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει επιστημονικές διαλέξεις τόσο σε διεθνή όσο και σε τοπικά συνέδρια και σεμινάρια. Έχει εργαστεί στο παρελθόν σε εταιρίες συμβούλων επιχειρήσεων, συνεργάζεται με αρκετές από τις καλύτερες εταιρίες εκπαίδευσης στελεχών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και έχει συμμετάσχει σε αρκετά ερευνητικά προγράμματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Εργασίες και άρθρα του, έχουν δημοσιευθεί τόσο σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, όσο και στον ημερήσιο τύπο και το Διαδίκτυο. Τέλος, είναι ενεργό μέλος πολλών διεθνών και ελληνικών επιστημονικών οργανώσεων και οργανισμών.

 

Χρήστος Βονδικάκης: Ο Χρήστος Βονδικάκης είναι σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Management.
Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο York University του Toronto, όπου έλαβε το MBA.
Ο Χρήστος Βονδικάκης είναι στο μητρώο εκπαιδευτών-εισηγητών του ΟΑΕΔ και του ΕΚΕΠΙΣ και πραγματοποιεί σεμινάρια σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, πάνω σε τεχνικές management και ανάπτυξης διαπροσωπικών ικανοτήτων, που βοηθούν επιχειρήσεις και εργαζομένους να πετύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Παράλληλα δίνει και διαλέξεις με θέμα τις ανθρώπινες σχέσεις και ειδικότερα τις σχέσεις γονέων-παιδιών.
Διδάσκει στο μεταπτυχιακό τμήμα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει συγγράψει το βιβλίο "ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ" όπου αναπτύσσεται η νευροεπιστημη ως πλαίσιο ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Έχει συμμετάσχει σε Διεθνή Συνέδρια στην Ελλάδα, ΗΠΑ και Ευρώπη πάνω σε θέματα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Management. Έχει εκπαιδευτεί στο Irish Institute of Management σε προγράμματα εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, προσδιορισμό εκπαιδευτικών αναγκών και σχεδιασμό ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης και έχει μεγάλη εμπειρία στο χειρισμό θεμάτων και διαδικασιών για την εξασφάλιση της ομαλής και επιτυχημένης διαδοχής στην ηγεσία των επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί στην Αγγλία, στον Καναδά και στην Ελλάδα σε Ελληνικές και Πολυεθνικές επιχειρήσεις. Διετέλεσε Δ/ντής Εκπαίδευσης και Αναπληρωτής Γενικός Δ/ντής στην Ε.Ε.Δ.Ε., Γενικός Δ/ντής της «ΑΘΗΝΑΙΟΙ» Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, Διευθύνων Σύμβουλος της Accord Electronics, καθώς και Σύμβουλος HRD & Mgt σε ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Ο Χρήστος Βονδικάκης, έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε όργανα της Ε.Ε. όπως το CEDEFOR. Δίδαξε στο Πανεπιστήμιο του YORK, στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη Σχολή Αξιωματικών Αστυνομίας στη μετεκπαίδευση Αξιωματικών και εκπαιδεύει πολιτικά πρόσωπα σε θέματα επικοινωνιακής πολιτικής και ανάπτυξης ηγετικών δεξιοτήτων.
Έχει διατελέσει σύμβουλος στο Υπουργείο Παιδείας και Υπεύθυνος Σχεδιασμού Κέντρων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. Επιπλέον έχει παρουσιάσει σεμινάρια σε Δ/ντές Λυκείων & Γυμνασίων πάνω σε θέματα Συναισθηματικής Νοημοσύνης & Μάθησης, καθώς και σε θέματα Μάνατζμεντ του Σχολείου, ενώ έχει δώσει δεκάδες διαλέξεις σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με θέμα τις σχέσεις παιδαγωγού-μαθητή.
Τα τελευταία χρόνια, ο Χρήστος Βονδικάκης έχει επικεντρωθεί συστηματικά στον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του στον εργασιακό χώρο, τόσο στο πεδίο της πρωτογενούς έρευνας, όσο και στη δημιουργία μοντέλων management και ανάπτυξης εργαζομένων και στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων.

Αντώνιος Δάσκος: Απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και MBA του Open University of UK. Διαθέτει μεγάλη διδακτική και επαγγελματική Εμπειρία ενώ έχει διατελέσει Στέλεχος των Εταιριών BullA.E.E., Interface (Ομίλου ALTEC), Microsoft Hellas και Mercedes Benz Hellas. Είναι Πιστοποιημένος ROI Consultant και Certified Trainer. Εισηγητής σε θέματα CRM, Presentation Skills, Influcence και Διαπραγματεύσεων και ομιλητής σε Συνέδρια που διοργανώνονται σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Σήμερα είναι Διευθύνων Σύμβουλος στην Εταιρία Q-Training.

 

Τζίνα Θεοφιλίδου: Πρόεδρος της ελληνικής ομάδας ΕUMA. Γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Ελληνοαγγλομαθών Γραμματέων & Βοηθών Διοίκησης του Saint George Commercial College, κάτοχος της πιστοποίησης Certified Secretary Management Assistant (CSMA) της ACTA, Τεχνοβλαστού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος της Πιστοποίησης «Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση» του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παρακολουθεί σεμινάρια με θέματα που αφορούν στην Επικοινωνία και Management, με στόχο τη διαρκή επιμόρφωση και τη διεύρυνση των γνώσεων και των δεξιοτήτων στον τομέα της γραμματειακής υποστήριξης ανωτάτων στελεχών. Εργάζεται στην εταιρεία GfK Hellas, ως Προσωπική Βοηθός του Γενικού Διευθυντή του τμήματος Retail and Technology.

Δρ. Δημήτριος Καμσαρής: Ο Δρ. Δημήτριος Παναγιώτου Καμσαρής έχει λάβει μεταδιδακτορική εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Harvard. Στο παρελθόν, έχει διατελέσει ανώτατο διοικητικό στέλεχος σε πλήθος επιχειρήσεις και οργανισμούς συμπεριλαμβανομένων της “Coca-Cola“ και “Αθήνα 2004” και Διευθύνων Σύμβουλος σε κοινοπραξία κατασκευαστικών επιχειρήσεων με κύρια ευθύνη το Construction Project Management Δημόσιων Έργων. Σήμερα, μετέχει σε επιχειρήσεις ως μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, ως διοικητικός σύμβουλος και ως εμπειρογνώμονας. Παράλληλα, διδάσκει ως Επισκέπτης Καθηγητής, σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Μεγάλη Βρετανία.
Κωσταντίνος Μαραμπότος : Προϊστάμενος Πωλήσεων  D.C.M. Document Capture & Management  στην  CPI AE. Γεννήθηκε στη Αθήνα το 1969 και σπούδασε εώς το 1993 στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) στο τμήμα οργάνωσης & διοίκησης επιχειρήσεων με ειδίκευση το Μάρκετινγκ. Το 2004  απέκτησε το Μεταπτυχιακό στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα  Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες. Επίσης έχει ολοκληρώσει το διετές πρόγραμμα στο τμήμα Η/Υ-Προγραμματισμός & Ανάλυση στο (ΕΛΚΕΠΑ) Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας. Από το 1989 έως σήμερα έχει διατελέσει στέλεχος μάρκετινγκ ή πωλήσεων στις επιχειρήσεις CPI, BSI, Reemtsma, Afroso, Softland, Proplan .
Σταύρος Μαυρίδης : Currently working on the development of a 2.300sq.m. Thallasso & Wellnes Spa in Alexandroupolis at the North East of Greece. I currently serve the Greek spa indusrty the last six years. I have an educational background in Sports Science and in Physiotherapy. During my studies in U.K. i saw the potential in the wellness and health industry. I have worked as a physiotherapist, as fitness instructor and as spa therapist in a big hotel chains in Greece where i gained a valuable experience as a therapist and as a hotel employee. I have opened and launched 3 spas until now, and trained staff along with the development for the spa concept. I have been invited to join the Spa Managers Club of Greece in which i am Executive Director with our goal and vision to rase standards in the Greek spa industry.
 
Θάνος Τότσικας : Απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά με ειδίκευση σε Βιομηχανικά Θέματα. Μεταπτυχιακές σπουδές Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συμμετείχε στην επιτροπή υλοποίησης του Δήμου Άργους σε επαναλαμβανόμενο πρόγραμμα με τίτλο “Οργάνωση Επισκέψεων Παιδιών και Νέων Αποδήμων στην Ελλάδα”. Διετέλεσε στέλεχος της Διεύθυνσης Προσωπικού Αγώνων του “ΑΘΗΝΑ 2004”, ως Διευθυντής Προσωπικού Εγκατάστασης, στο International Broadcasting Center και στο Δημοσιογραφικό Χωρίο OTE - Παλλήνης. Σήμερα εργάζεται, ως Διευθυντής Γραφείου, στο Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού ACTA, Εταιρίας Έντασης Γνώσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και είναι αναπληρωτής εκπρόσωπός του στην Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης – Πιστοποίησης (Hellas Cert).

 

Βίλλυ Παρίτση Παραδέλλη : Γεννήθηκε στην Αθήνα και άρχισε τη σταδιοδρομία της σαν γραμματέας το 1959 σε ηλικία 20 ετών!!. Είναι απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Αθήνα και σχολών γραμματείας στην Αθήνα, Τορόντο, Καναδά και Ν.Υ., ΗΠΑ. Μητέρα δύο ενηλίκων παιδιών. Στην αρχή της σταδιοδρομίας της, εργάστηκε στην Αμερικανική Αποστολή στην Αθήνα και το 1960, παντρεύτηκε και έφυγε για τον Καναδά. Στο Τορόντο, όπου και απέκτησε και Καναδική υπηκοότητα, εργάστηκε σε δημόσια υπηρεσία (Department of Transport), και στη συνέχεια στο Μοντρεάλ, σε ιδιωτική. Αργότερα για επαγγελματικούς λόγους του συζύγου της, μετοίκησε στις ΗΠΑ (Πίτσμπουργκ, Πενσυλβάνια). Εκεί εργάστηκε σε αμερικανική ιδιωτική επιχείρηση και στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ μέχρι την επιστροφή τους στην Ελλάδα το 1974.
Μετά την επάνοδό τους προσλήφθηκε στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με την ιδιότητα της γραμματέως-μεταφράστριας ελληνικής και αγγλικής γλώσσας έως το 1998, οπότε και συνταξιοδοτήθηκε. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας της στο Υπουργείο Παιδείας, εκτός από την απασχόλησή της σε διάφορες υπηρεσίες του Υπουργείου και των φορέων του (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οργανισμό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΟΕΕΚ), ΙΕΚ, ΤΕΙ, Πολυκλαδικά Λύκεια, κτλ.), υπηρέτησε και σαν υπεύθυνη γραμματείας γραφείων Υπουργών, Δημάρχου Αθηναίων, Προέδρου Δημοκρατίας, του Επιτετραμμένου των Ηνωμένων Εθνών στην Ελλάδα, ΟΟΣΑ, UNESCO, CEDEFOP. Κατά τη διάρκεια της θητείας της σε γραμματείες όλων των επιπέδων, λόγω διαμόρφωσης των συνθηκών της ζωής της, και  με άδεια του Υπουργείου της, εργαζόταν και τις απογευματινές ώρες στον ιδιωτικό φορέα.
Έχει βοηθήσει στην κατάρτιση του αναλυτικού προγράμματος των σχολών γραμματέων δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ, καθώς και στην προετοιμασία του υλικού των εξετάσεων της Μονάδας Οργάνωσης Διοίκησης (ΜΟΔ) για πρόσληψη γραμματέων στο δημόσιο τομέα.
Μετά τη συνταξιοδότησή της συνέχισε τη συνεργασία της με επιχειρήσεις με πλήρη ή μερική απασχόληση σαν «virtual assistant», στα πλαίσια του θεσμού outsourcing των εταιρειών.
Από το 1992 έως σήμερα, και μετά από απόκτηση πιστοποίησης εκπαιδευτή επαγγελματικής κατάρτισης από τη ΣΕΛΕΤΕ το CEDEFOP στο Βερολίνο, όπου  απέκτησε πιστοποιητικό βιβλιοθηκονόμου, το ΕΚΕΠΙΣ και τον ΟΑΕΔ, πραγματοποιεί και  κατάρτιση στελεχών γραμματείας σε συνεργασία με δημόσια ή ιδιωτικά Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης ή με ιδιωτικούς φορείς. Συνεχίζει να απασχολείται σαν virtual assistant μέχρι σήμερα.

Μέλος:   

European Management Assistants (EUMA)
International Association of Administrative Professionals (IAAP) 
American Management Associatgion (AMA)
Freelance Management Assistants - Belgium
International Association of Virtual Assistants (IAVA) - UK

 

Σοφία Ρούσσου : Aπόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής στην Αθήνα και του Saint George Commercial College σε τμήμα Αγγλομαθών Γραμματέων. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Βοηθός Διοίκησης σε μεγάλες εταιρίες. Το 2003 έγινε μέλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κορυφαίων Βοηθών Διοίκησης (European Management Assistants – EUMA) και από το 2006 – 2010 διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Ομάδας ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και υπεύθυνη του εντύπου IMPETUS.
Ασχολείται ενεργά με τη σωματική ψυχοθεραπεία με τη μέθοδο της Βιοσύνθεσης που εδρεύει στην Ελβετία (www.biosynthesis.org) και είναι απόφοιτος   6ετούς εκπαιδευτικού θεραπευτικού training του Ελληνικού Κέντρου (www.biosynthesis.gr). 
Παρουσιάζει το βιωματικό σεμινάριο «SQ - Πνευματική Νοημοσύνη» και μία σειρά από σεμινάρια/workshops που στοχεύουν να εναρμονίσουν τον άνθρωπο με την εσωτερική του ευφυϊα  ώστε να συντονίζεται άνετα με όλο του το δυναμικό (SQ, EQ, IQ) και να διαπρέπει τόσο στην εργασιακή όσο και στην προσωπική του ζωή.

  Γεώργιος Φράγκος :Yiorgos Fragkos holds a Bachelors Degree from Lille University in Occupational Psychology as well as a Master Degree in Human Resources Management from Lille’s Business School, in France. He is also specialized in Training and Development from the leading professional body of France CNAM.
He has been in the consulting industry for more than 12 years, and has successfully delivered significant projects for major international organizations, at a European Level. In particular he specialized in the design and implementation of HR strategies.
Prior to join Manpower, Yiorgos was holding significant Senior Manager positions in leading consultancy firms in Greece and Luxembourg. Due to the international character of Luxembourg, additional expertise has been acquired in the field of multicultural and multilingual reorganization projects.
In addition to his native Greek, Yiorgos speaks fluently English and French.

Χορηγοί

Χορηγοί


Υποστηρικτές

               

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Διοργάνωση

Το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants υποστηρίζει και προβάλλει το έργο της

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας με τους διαχειριστές του Secretaries.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@secretaries.gr Fax. 210 9244510

Copyright © 2009 by DOOR Greece Training & Consulting. All rights Reserved.  NKSolutions
Όροι Χρήσης | Δήλωση Προστασίας Δεδομένων