| Εγγραφή      
Agenda - Αναλυτική Θεματολογία

To 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants 2011 σας προσφέρει την δυνατότητα να παρακολουθήσετε ένα διευρημένο σε διάρκεια κεντρικό session και στην συνέχεια να επιλέξετε ένα από τα παράλληλα Track με την θεματολογία που σας ενδιαφέρει. Δείτε παρακάτω την αναλυτική θεματολογία και τα σημεία που θα καλύψει η κάθε παρουσίαση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο  210 9244468  κα. Καρανίκα ή στείλτε e-mail στο info@secretaries.gr

Αναλυτική Περιγραφή Παρουσιάσεων

Κεντρικό Session : Παρουσίαση 1

Ο ρόλος της εμπιστοσύνης (Trust) στην αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων επιχειρήσεων : Building personal & organizational trust in turbulent times

Ομιλητής : Αντώνιος Δάσκος / Διευθύνων Σύμβουλος Q-Training / DOOR Greece Training & Consulting

Στο παγκόσμιο συνέδριο training του American Society for Training & Development (ASTD) που έγινε στο Orlando τον Μάιο του 2011, το θέμα της εμπιστοσύνης (individual & organizationa trust) βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος πολλών ομιλητών. Αυτό το θέμα θα προσεγγίσουμε στο πρώτο δίωρο του κεντρικού session του συνεδρίου. Πρόκειται για ένα workshop κατά το οποίο οι συμμετέχουσες θα χωριστούν σε ομάδες και θα καταγράψουν τις συμπεριφορές που κλονίζουν την εμπιστοσύνη των άλλων στο πρόσωπό μας αλλά και την εμπιστοσύνη των στελεχών προς τα ανώτερα στελέχη αλλά και την ίδια την επιχείρηση.

Στην συνέχεια αξιοποιώντας την τεχνική του brainstorming και prioritize θα καταγραφούν οι απόψεις των ομάδων και θα συγκριθούν με τις απόψεις των επιστημόνων όπως έχουν καταγραφεί σε διεθνές επίπεδο.

Στο τέλος του session θα δημιουργήσουμε το ατομικό πλάνο δράσης μας ώστε να θεωρούμαστε αξιόπιστοι σε ότι κάνουμε και φροντίζουμε ώστε να μην κλονίζεται η αξιοπιστία της επιχείρησης ή του τμήματος στο οποίο εργαζόμαστε.

Κεντρικό Session : Παρουσίαση 2

Διαχείριση συγκρούσεων και διενέξεων στον εργασιακό χώρο (How to Resolve Disagreements and Differences at Work)

Ομιλητής : Ανέστης Αναστασίου / ΑΑ& Partners

Μέσα από ένα διαδραστικό session οι σύνεδροι θα κατανοήσουν τα αίτια των συγκρούσεων και διενέξεων στον εργασιακό χώρο και θα γνωρίσουν τις τεχνικές αντιμετώπισής τους.

Track A

Πρακτικές λύσεις για τα Πρακτικά συναντήσεων και συνεδριάσεων

Ομιλήτρια :  Πέγκυ Ηλιοπούλου / Σύμβουλος Επικοινωνίας - Εκπαιδευτής Ενηλίκων

Τα πρακτικά αποτελούν μέρος ζωτικής σημασίας μιας επιτυχημένης συνάντησης ή συνεδρίασης.
Καθώς καταγράφουν όλες τις επίσημες και σημαντικές αποφάσεις μιας επιχείρησης, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της.
Ποιες είναι, όμως, οι τεχνικές εκείνες που βοηθούν στην καταγραφή και τήρηση σωστών πρακτικών; Ποιο είναι το στυλ και ύφος γραφής που πρέπει να χρησιμοποιούμε ; Ποια είναι  τα μυστικά που θα μας απαλλάξουν από το άγχος καταγραφής και τήρησης πρακτικών; Πόσο αλλάζουν τα δεδομένα με τη χρήση νέων τεχνολογιών στο χώρο εργασίας;
Το session αποτελεί ένα συνοπτικό και  χρήσιμο οδηγό που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τα προβλήματα και το άγχος της καταγραφής  των πρακτικών  ακόμα και των πιο προβληματικών συναντήσεων .
ανακοινωθεί σύντομα.

Track B

Ανάλυση της προσωπικότητας της Γραμματέως στα τέσσερα επίπεδα της πραγματικότητάς της. Δείτε το προσωπικό σας προφίλ με το διεθνώς καταξιωμένο εργαλείο DISC (Dominance, Influence, Steadyness, Conscientiousness) με στόχο την κατανόηση των προσωπικών σας χαρακτηριστικών και της συμβολής τους στον τρόπο που

  • Επικοινωνείτε και συνεργάζεστε με άλλους
  • Συμπεριφέρεστε σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο
  • Εργάζεστε κλπ.

Το εργαλείο DISC έχει χρησιμοποιηθεί από 50 εκατομμύρια στελέχη παγκοσμίως. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το DISC  Η αξία του DISC δεν συμπεριλαμβάνεται στην αξία συμμετοχής και οι συμμετέχουσες στο Track αυτό θα επιβαρυνθούν επιπλέον με το ποσό των €25.

Όσες συμμετέχουσες επιλέξουν να παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο session, θα λάβουν με e-mail ένα link στο οποίο θα πρέπει να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο DISC. Στο e-mail θα υπάρχουν οδηγίες και απαιτούνται περίπου 20 λεπτά για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Με την ολοκλήρωση της συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου θα πρέπει να εκτυπώσουν το report (προτείνεται η έγχρωμη εκτύπωση) και να το έχουν μαζί τους στο session.

Ομιλητής : Χρήστος Βονδικάκης /  Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Track C

«Άσ’ το γι’ αύριο!;» : Ξεπερνώντας την αναβλητικότητα στο χώρο εργασίας

Ομιλήτρια : Άρτεμις Αντωνίου / Σύμβουλος - Ψυχολόγος

Έρευνες δείχνουν ότι η αναβλητικότητα ως συμπεριφορά μπορεί να έχει πολύπλευρες συνέπειες στο χώρο εργασίας. Σε αυτό το session οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τη συμπεριφορά της αναβλητικότητας, για το πώς μπορεί να επηρεάσει τους ίδιους ή/και τους άλλους στο εργασιακό περιβάλλον καθώς επίσης να ανακαλύψουν τρόπους διαχείρισης κάνοντας εφικτή τη δυνατότητα αλλαγής αυτής της συμπεριφοράς.

Track D

Οργάνωση αποτελεσματικών meetings (Effective Meetings) : Διαδικασία οργάνωσης f2f meetings αλλά και επίδειξη των δημοφιλέστερων εργαλείων on-line meetings. 

Ομιλητές:

Δρ.Χρήστος Καρακύριος / Σύμβουλος επιχειρήσεων - Εκπαιδευτής Ενηλίκων

Αντώνιος Δάσκος / Διευθύνων Σύμβουλος Q-Training / DOOR Greece Training & Consulting

Why Do Meetings Have a Bad Reputation?
  
Meetings dominate the way in which we do business today. In fact, approximately 11 million meetings occur in the U.S. each and every day.1 Although many of us complain about meetings, we can all expect to spend our careers deeply immersed in them. Most professionals attend a total of 61.8 meetings per month and research indicates that over 50 percent of this meeting time is wasted. Assuming each of these meetings is one hour long, professionals lose 31 hours per month in unproductive meetings, or approximately four work days. Considering these statistics, it's no surprise that meetings have such a bad reputation.

How Are Unproductive Meetings Affecting Us?
Most professionals who meet on a regular basis admit to daydreaming (91%), missing meetings (96%) or missing parts of meetings (95%). A large percentage (73%) say they have brought other work to meetings and 39% say they have dozed during meetings.

One might be tempted to snicker at these statistics… but have you seriously considered how these inefficiencies affect you and your organization?

Κλείσιμο : Session 1

How the role of a secretary has changed over the years

Ομιλήτρια : κα. Κική Αυγουστάτου / HR & Operations Manager, Randstad Hellas SA

Κλείσιμο : Session 2

Administrative Assistant: Το όμορφο πρόσωπο της επιχείρησης

Ποιά είναι η σημασία της καλής εμφάνισης στην αγορά εργασίας, ποιά θεωρείται καλή εμφάνιση για μια Βοηθό Διοίκησης και τι μπορεί να κάνει για να την ενισχύσει διαχρονικά και με απλούς τρόπους

Ομιλητής : Πέτρος Σαράκης / Πλαστικός Χειρουργός

 Δείτε σύντομα Βιογραφικά Σημειώματα των Ομιλητών πατώντας εδώ.

Χορηγοί - Υποστηρικτές

Επίσημος Υποστηρικτής

Επίσημος Αερομεταφορέας

                                                          Χορηγοί

 

 

  

 

Κύριοι Υποστηρικτές

 

  

 

 

 

 

 Υποστηρικτές

  

 

 

 

 

 

Διοργάνωση

Το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants υποστηρίζει και προβάλλει το έργο της

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας με τους διαχειριστές του Secretaries.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 / 210 4133330  e-mail: info@secretaries.gr Fax. 210 9244510

Copyright © 2009 by DOOR Greece Training & Consulting. All rights Reserved.  NKSolutions
Όροι Χρήσης | Δήλωση Προστασίας Δεδομένων