| Εγγραφή      
7o Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants (2012) ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση   Δημοσίευση  
Οφέλη Συνεδρίου 2012

 

To 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants 2012 διοργανώνεται από την Q-Training το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Novotel.

“Learning is a treasure that will follow its owner everywhere. Chinese Proverb”

Το συνέδριο, που πλέον αποτελεί θεσμό για τον κλάδο των Βοηθών Διοίκησης (Γραμματέων & Top Management Assistants, προσφέρει εξειδικευμένα sessions και φιλοξενεί έγκριτους ομιλητές. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία το συνέδριο αναμένεται να προσελκύσει περισσότερες από διακόσιες (200) συνέδρους από Ελλάδα και Κύπρο. Το επάγγελμα της Βοηθού Διοίκησης αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις αφού ο κλάδος  χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό, παρουσιάζει αρκετά υψηλά ποσοστά ανεργίας και επηρεάζεται από πολλαπλές εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, του τύπου εργασίας (Virtual Assistants) κλπ.

 

Τι αλλάζει το 2012 σε σχέση με τα προηγούμενα συνέδρια: 

  • Η πρώτη ενότητα του κεντρικού session ξεκινάει με με την παρουσίαση των μελών της Ελληνικής Ομάδος EUMA και την βράβευση : Executive Assistant Excellence Award 2012.
  • Πριν την λήξη της πρώτης ενότητα του κεντρικού session θα γίνει η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Πανελλήνιας έρευνας για το κλάδο των βοηθών διοίκησης που θα γίνει από το χρονικό διάστημα 20/8 έως και 2/10.
  • Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η παρουσίαση δυο θεμάτων που διεθνώς βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων.  Συγκεκριμένα το κεντρικό session θα έχει διάρκεια 4 ώρες και θα γίνει παρουσίαση των θεμάτων:
    • Ο εγκέφαλος και ο ρόλος του στην επικοινωνία. Οι τελευταίες εξελίξεις : Νοητικά μοντέλα (mental models) & ο ρόλος της μνήμης (how to maximize your memory)

    • Νικητές και Νικημένοι : Επιτυχία και αποτυχία

  • Τα τέσσερα παράλληλα sessions που θα ακολουθήσουν μετά το κεντρικό session θα είναι εργαστηριακής μορφής (Workshop). Η θεματολογία των τεσσάρων session θα αναφερθεί στ τομείς Out of the box thinking, επικοινωνίας και νέων τεχνολογιών πληροφορικής.
  • Λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία της τρέχουσας περιόδου στην χώρα μας, ένα από τα παράλληλα sessions, θα απευθυνθεί αποκλειστικά σε στελέχη του κλάδου που αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Σε αυτό το session θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια σειρά από εργαλεία που θα αυξήσουν τις πιθανότητες εύρεσης εργασίας. Στέλεχος από την εταιρία grammateia.gr θα παρουσιάσει τις ευκαιρίεςπου προσφέρει το επάγγελμα της Virtual Assistant (VA) αφού μετά το εξωτερικό, ο συγκεκριμένος τύπος εργασίας αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και στην Ελλάδα.
  • Το συνέδριο θα ολοκληρωθεί με το τελικό κεντρικό session στο οποίο εκπρόσωπος εταιρίας που προσφέρει υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού θα παρουσιάσει επίκαιρο θέμα για την αγορά εργασίας.
  • Το συνέδριο θα κλείσει με το ιατρικό θέμα όπως και το 2011. Ο καταξιωμένος Χειρουργός Οδοντίατρος Δημήτριος Γρηγορόπουλος θα παρουσιάσει το θέμα "Το χαμόγελο της επιχείρησης"
  • Τόσο κατά την έναρξη όσο και κατά την λήξη του συνεδρίου οι συμμετέχουσες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το μισθωμένο για τις ανάγκες του συνεδρίου λεωφορείο  προκειμένου να μεταφερθούν από και προς τον σταθμό Metro του συντάγματος.
  • Για πρώτη φορά στο συνέδριο θα λειτουργήσει μικρό μουσείο Βοηθού Διοίκησης. Οι σύνεδροι θα έχουν την δυνατότητα να δουν τον εξοπλισμό της βοηθού διοίκησης από το παρελθόν μέχρι σήμερα.
    Για πρώτη φορά σε συνέδριο παρουσιάζουμε την ενότητα Executive Assistant Best Practices. Πρόκειται για ένα διαγωνισμό που θα υλοποιηθεί μόνο εφόσον το υποστηρίξετε. Οι σύνεδροι θα έχουν την δυνατότητα υποβάλλουν μια ιδέα που εφαρμόζεται στην επιχείρησή τους και αφορά κάποια θέση ή τμήμα γραμματειακής υποστήριξης. Στόχος μας είναι να βραβευθεί η καλύτερη ιδέα και να παρουσιαστούν κάποιες άλλες προκειμένου οι σύνεδροι να ενημερωθούν για διαδικασίες, ενέργειες, εφαρμογές, εξοπλισμό κλπ. που αξιοποιούνται σε θέσεις γραμματειακής υποστήριξης σε άλλες επιχειρήσεις.
  • Γιά ακόμη ένα συνέδριο υποστηρίζουμε το έργο της Action Aid.

Στον εκθεσιακό χώρο οι σύνεδροι θα μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των πιστοποιήσεων και να δούν διάφορες υπηρεσίες και προϊόντα σχετικά με το κλάδο των Βοηθών Διοίκησης.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, πολλά δώρα θα προσφερθούν στις συμμετέχουσες που θα λάβουν μέρος στις κληρώσεις των χορηγών.

Για εμάς, τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής που προετοιμάζουμε το διοργάνωση, αποτελεί βασική επιδίωξη, σε αυτό το Συνέδριο, να προσφέρουμε γνώσεις που θα είναι άμεσα εφαρμόσιμες με την επιστροφή σας στην εργασία σας.

Χορηγοί - Υποστηρικτές

Επίσημος Υποστηρικτής



  GOLD Sponsors

 

 

 

 

Κύριοι Υποστηρικτές

 

  

 

 

 

 

 

 Υποστηρικτές

  

 

 

 

 

 

Διοργάνωση

Το 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants υποστηρίζει και προβάλλει το έργο της

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας με τους διαχειριστές του Secretaries.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468 e-mail: info@secretaries.gr Fax. 210 9244510

Copyright © 2009 by DOOR Greece Training & Consulting. All rights Reserved.  NKSolutions
Όροι Χρήσης | Δήλωση Προστασίας Δεδομένων