| Εγγραφή      
7o Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants (2012) ΕλαχιστοποίησηΕκτύπωση   Δημοσίευση  
Απευθύνεται

“Learning is a treasure that will follow its owner everywhere.  Chinese Proverb”

Το συνέδριο απευθύνεται σε Στελέχη Γραμματειακής Υποστήριξης - Βοηθούς Διοίκησης και Top Management Assistants  που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για θέματα του κλάδου και να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Στελεχών επιχειρήσεων. Στο συνέδριο που διοργανώνεται για έβδομη συνεχόμενη χρονιά έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα περισσότερες από 2.200 Βοηθοί Διοίκησης.

Συγκεκριμένα, το Συνέδριο απευθύνεται σε:

  • Receptionists
  • Στελέχη υποστήριξης Τηλεφωνικών Κέντρων
  • Γραμματείς
  • Γραμματείς τμημάτων
  • CEOs Personal Assistants
  • Γραμματείς – Assistants Γενικών Διευθυντών
  • Γραμματείς – Assistants Διευθύνοντος Συμβούλου
  • Top Management Assistants
  • Virtual Assistants (VA)
  • Προϊσταμένους Τμημάτων Γραμματειακής Υποστήριξης
  • Άλλες κατηγορίες και βαθμίδες Βοηθών Διοίκησης

Τι αλλάζει το 2012 σε σχέση με τα προηγούμενα συνέδρια: 

  • Η πρώτη ενότητα του κεντρικού session ξεκινάει με με την παρουσίαση των μελών της Ελληνικής Ομάδος EUMA και την βράβευση : Executive Assistant Excellence Award 2012.
  • Πριν την λήξη της πρώτης ενότητα του κεντρικού session θα γίνει η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Πανελλήνιας έρευνας για το κλάδο των βοηθών διοίκησης που θα γίνει από το χρονικό διάστημα 20/8 έως και 2/10.
  • Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η παρουσίαση δυο θεμάτων που διεθνώς βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων.  Συγκεκριμένα το κεντρικό session θα έχει διάρκεια 4 ώρες και θα γίνει παρουσίαση των θεμάτων:
    • Ο εγκέφαλος και ο ρόλος του στην επικοινωνία. Οι τελευταίες εξελίξεις : Νοητικά μοντέλα (mental models) & ο ρόλος της μνήμης (how to maximize your memory)

    • Νικητές και Νικημένοι : Επιτυχία και αποτυχία

  • Τα τέσσερα παράλληλα sessions που θα ακολουθήσουν μετά το κεντρικό session θα είναι εργαστηριακής μορφής (Workshop). Η θεματολογία των τεσσάρων session θα αναφερθεί στ τομείς Out of the box thinking, επικοινωνίας και νέων τεχνολογιών πληροφορικής.
  • Λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία της τρέχουσας περιόδου στην χώρα μας, ένα από τα παράλληλα sessions, θα απευθυνθεί αποκλειστικά σε στελέχη του κλάδου που αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Σε αυτό το session θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια σειρά από εργαλείαπου θα αυξήσουν τις πιθανότητες εύρεσης εργασίας. Στέλεχος από την εταιρία συμβούλων καριέρας θα παρουσιάσει τις ευκαιρίεςπου προσφέρει το επάγγελμα της Virtual Assistant (VA) αφού μετά το εξωτερικό, ο συγκεκριμένος τύπος εργασίας αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και στην Ελλάδα.
  • Το συνέδριο θα ολοκληρωθεί με το τελικό κεντρικό session στο οποίο εκπρόσωπος εταιρίας που προσφέρει υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού θα παρουσιάσει επίκαιρο θέμα για την αγορά εργασίας.
  • Όπως και το 2011, τόσο κατά την έναρξη όσο και κατάτην λήξη του συνεδρίου οι συμμετέχουσες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το μισθωμένο για τις ανάγκες του συνεδρίου λεωφορείο  προκειμένου να μεταφερθούν από και προς τον σταθμό Metro του συντάγματος.
  • Για πρώτη φορά στο συνέδριο θα λειτουργήσει μικρό μουσείο Βοηθού Διοίκησης. Οι σύνεδροι θα έχουν την δυνατότητα να δουν τον εξοπλισμό της βοηθού διοίκησης από το παρελθόν μέχρι σήμερα.
    Για πρώτη φορά σε συνέδριο παρουσιάζουμε την ενότητα Executive Assistant Best Practices. Πρόκειται για ένα διαγωνισμό που θα υλοποιηθεί μόνο εφόσον το υποστηρίξετε. Οι σύνεδροι θα έχουν την δυνατότητα υποβάλλουν μια ιδέα που εφαρμόζεται στην επιχείρησή τους και αφορά κάποια θέση ή τμήμα γραμματειακής υποστήριξης. Στόχος μας είναι να βραβευθεί η καλύτερη ιδέα και να παρουσιαστούν κάποιες άλλες προκειμένου οι σύνεδροι να ενημερωθούν για διαδικασίες, ενέργειες, εφαρμογές, εξοπλισμό κλπ. που αξιοποιούνται σε θέσεις γραμματειακής υποστήριξης σε άλλες επιχειρήσεις.
  • Γιά ακόμη ένα συνέδριο υποστηρίζουμε το έργο της Action Aid.

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας με τους διαχειριστές του Secretaries.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468  e-mail: info@secretaries.gr Fax. 210 9244510

Copyright © 2009 by DOOR Greece Training & Consulting. All rights Reserved.  NKSolutions
Όροι Χρήσης | Δήλωση Προστασίας Δεδομένων