| Εγγραφή      
Agenda - Πρόγραμμα 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου Βοηθών Διοίκησης & Top Management Assistants

To 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants 2012 διοργανώνεται το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Novotel. Η Agenda του Συνεδρίου Γραμματέων & Top Management Assistants σας προσφέρει την δυνατότητα να παρακολουθήσετε ένα διευρυμένο σε διάρκεια, κεντρικό Session και στην συνέχεια μετά το μεσημεριανό γεύμα, να επιλέξετε ανάμεσα σε Workshops διάρκειας 2 ωρών.

Το συνέδριο, που πλέον αποτελεί θεσμό για τον κλάδο των Βοηθών Διοίκησης (Γραμματέων & Top Management Assistants, προσφέρει εξειδικευμένα sessions και φιλοξενεί έγκριτους ομιλητές. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία το συνέδριο αναμένεται να προσελκύσει περισσότερες από διακόσιες (200) συνέδρους από Ελλάδα και Κύπρο. Το επάγγελμα της Βοηθού Διοίκησης αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις αφού ο κλάδος  χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό, παρουσιάζει αρκετά υψηλά ποσοστά ανεργίας και επηρεάζεται από πολλαπλές εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, του τύπου εργασίας (Virtual Assistants) κλπ. Τα παράλληλα tracks παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού όλα τα θέματα παρουσιάζονται για πρώτη φορά.

Δείτε τα σύντομα Βιογραφικά σημειώματα των ομιλητών πατώντας εδώ και την αναλυτική θεματολογία των παρουσιάσεων πατώντας εδώ.

Agenda Συνεδρίου 2012

Κεντρικό Session

09.30-10.00     
Προσέλευση – Καφές – Περιήγηση στον Εκθεσιακό Χώρο
10:00-11.00
Χαιρετισμός
Δικτύωση με στρατηγική – EUMA can be your guide

Τζίνα Θεοφιλίδου – Πρόεδρος Ελληνικής Ομάδας E.U.M.A.

Παρουσίαση «Κρίση. Εγώ ή αυτή?»

Ελένη Ριζικιανού - N.P.R.O. Eλληνικής ομάδας EUMA, Υπεύθυνη της ελληνικής έκδοσης του ηλεκτρονικού περιοδικού του συλλόγου EUMA, “Impetus".

Βράβευση : Executive Assistant Excellence Award 2012

 11.00-11.20

Από την αφετηρία (Βοηθός Διοίκησης) στον τερματισμό (IT Manager):  Nothing Impossible

Λένα Πάντου / IT Manager, CHIESI ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ Φαρμακευτικών Προϊόντων

11.20-12-30

Αποτελεσματικές συζητήσεις : Ο εγκέφαλος και ο ρόλος του στην επικοινωνία. Οι τελευταίες εξελίξεις : Νοητικά μοντέλα (mental models) & ο ρόλος της μνήμης (how to maximize your memory)

Αντώνιος Δάσκος / Διευθύνων Σύμβουλος Q-Training - DOOR Greece

12.30-12.45
Coffee Break - Περιήγηση στον Εκθεσιακό Χώρο
 
12.45-14.00

Νικητές και χαμένοι / Επιτυχία και αποτυχία

Νικόλαος Κανέλλος / Εκπαιδευτής Ενηλίκων

14.00-15.00
Ελαφρύ Γεύμα – Buffet – Περιήγηση στον Εκθεσιακό Χώρο

Παράλληλα Tracks

 
 
 
 
 
Track A
Track Β
Track  C
Track  D - Unemployment Session
15.00-17.00
Out of the box thinking
 
 
Μαρίνα Γιαρένη
 
/ Διεθνής Εισηγήτρια - Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Πόσο καλά επικοινωνώ με τους συνεργάτες μου; Πόσο καλά εξυπηρετώ τους πελάτες μου; Ένα πρακτικό πλάνο βελτίωσης της επικοινωνίας πέντε(5) βημάτων.

Δρ. Αλμπέρτος Αζαρία /  Σύμβουλος Επικοινωνίας και εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων

Technology is enabler: Microsoft Office 2010 και άλλα δωρεάν on-line εργαλεία και πόροι (resources) που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητά σας.

Φοίβος Ζαρμπής / ΙΤ Master Trainer

Το Νέο Μοντέλο Διαχείρισης Καριέρας & Virtual Assistants

Αντικατοπτρίζοντας τις δεξιότητες Βοηθού Διοίκησης στο βιογραφικό

To βιογραφικό του εξωτερικού

Η τεχνολογία στη διαχείριση καριέρας

Παρουσίαση παγκόσμιων ερευνών για προοπτικές απασχόλησης

Μαρία Παφιώλη / Γενική Διευθύντρια CV Experts

17.00-17.15
Break
17.15-17.45
Παρουσίαση αποτελεσμάτων της on-line έρευνας για το κλάδο των βοηθών διοίκησης και παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών (Best Practices) από τον κλάδο Βοηθών Διοίκησης
 
Οι βραβευμένες πρακτικές στα πλαίσια του διαγωνισμού Executive Assistant Best Practices θα παρουσιαστούν από τις ίδιες της Βοηθούς Διοίκησης που που κάθε ημέρα, κάθε ώρα και κάθε λεπτό κάνουν τη διαφορά.
 
Συνοπτική παρουσίαση των:
  • Υπάλληλος γραφείου - Επαγγελματικό περίγραμμα ΕΚΕΠΙΣ
  • ΕΛΟΤ Πρότυπο1437 : Γραμματεία Διοίκησης - Καθήκοντα, επαγγελματική επάρκεια, οργάνωση γραφείου και υποστηρικτικά εργαλεία (Το πρότυπο θα είναι διαθέσιμο και στον εκθεσιακό χώρο, στο stand της Q-Training, για όσες συνέδρους ενδιαφέρονται να το μελετήσουν.)
17.45-18.15

Tο Χαμόγελο της επιχείρησης. Οδηγίες για να το διατηρήσετε στο χρόνο.

Δημήτριος Γρηγορόπουλος / Χειρουργός Οδοντίατρος

 

Χορηγοί - Υποστηρικτές

Επίσημος Υποστηρικτής



  GOLD Sponsors

 

 

 

 

Κύριοι Υποστηρικτές

 

  

 

 

 

 

 

 Υποστηρικτές

  

 

 

 

 

 

Διοργάνωση

Το 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants υποστηρίζει και προβάλλει το έργο της

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας με τους διαχειριστές του Secretaries.gr: Τηλ. Κέντρο 210 9244468  e-mail: info@secretaries.gr Fax. 210 9244510

Copyright © 2009 by DOOR Greece Training & Consulting. All rights Reserved.  NKSolutions
Όροι Χρήσης | Δήλωση Προστασίας Δεδομένων