Ομιλητές Συνεδρίου

Φαίδρα Καλή

H Φαίδρα είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor of Science (Hons) σε Economics από το Βρετανικoύ Πανεπιστήμιο University of Surrey,  και μεταπτυχιακού τίτλου European MBA in Finance με διάκριση, του Γαλλικού Πανεπιστημίου Ecole Superieure de Commerce et de Management (ESCEM). Έχει επίσης ολοκληρώσει εκπαίδευσή στο Evidence Based Coaching στο Athens Coaching Institute, πιστοποιημένο πρόγραμμα από AC και EMCC, και παρέχει Coaching υπηρεσίες σε στελέχη επιχειρήσεων.

Από το 2000 έχει διατελέσει στέλεχος στον τραπεζικό κλάδο, έχοντας ως περιοχή ευθύνης το Product Management και το Marketing, με παράλληλο ρόλο internal trainer. Έχει εξειδικευθεί στο Digital Marketing και το Project Management και έχει συνεισφέρει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Alpha Bank μέσω του σχεδιασμού νέων προϊόντων αλλά και μέσω της εγκαθίδρυσης νέας στρατηγικής στο CRM.

Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία (άνω των 2.000 ωρών) σε στελέχη όλων των βαθμίδων και ειδικεύεται στους τομείς της Συμβουλευτικής Πωλήσεων, Customer Excellence καθώς και της Διαφορετικότητας & Συμπερίληψης (DEI) και  είναι πιστοποιημένη στη μεθοδολογία Getting Things Done – The art of stress free productivity.

Η Φαίδρα είναι 45 ετών, ζει στην Αθήνα και είναι μητέρα 3 παιδιών. Είναι δίγλωσση στα ελληνικά και στα αγγλικά, πιστεύει στην δια βίου μάθηση και υποστηρίζει την αλλαγή ως μέσο για την προσωπική κι επαγγελματική ανάπτυξη».

Φανή Κλειδά

Η Φανή Κλειδά είναι οργανωσιακός και κοινωνικός ψυχολόγος. Διαθέτει πλέον των 25 χρόνων εμπειρία στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή στρατηγικών ανάπτυξης ανθρώπων, προγραμμάτων αειφόρας ηγεσίας, προσωπικών δεξιοτήτων, και ψυχοεκπαίδευσης σε εταιρίες που εισέρχονται σε νέες αγορές, αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς ή αναδιοργανώνονται για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις τρέχουσες και μελλοντικές επιχειρηματικές προκλήσεις. Για περισσότερα από 15 χρόνια υπηρέτησε με επιτυχία ρόλους ανώτερης και ανώτατης διοίκησης σε ηγετικούς πολυεθνικούς οργανισμούς στους κλάδους του εμπορίου και της συμβουλευτικής επιχειρήσεων στον τομέα της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού.

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Οργανωσιακή και Κοινωνική Ψυχολογία από το Αγγλικό πανεπιστήμιο London School of Economics (LSE), πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Αμερικάνικο πανεπιστήμιο University of LaVerne, California. Διαθέτει σπουδές στον τομέα του Coaching από το International Coaching Academy της Αυστραλίας. Παράλληλα ολοκληρώνει τον Νοέμβριο του 2023 το διετές πρόγραμμα ειδίκευσης ψυχολόγων στη Γνωσιακή Θεραπεία βάσει Ενσυνειδητότητας (MBCT) από το Oxford University της Αγγλίας.

Η Φανή είναι 52 ετών και διακρίνεται για την εθελοντική της δράση για την ενδυνάμωση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη/επανένταξη μειονοτικών ομάδων, και την ενίσχυση της ενσυνείδητης ηγεσίας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Ιωάννα Ρόζου

Η Ιωάννα Ρόζου, είναι εισηγήτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων με εργασιακή εμπειρία σε ανώτερες διοικητικές θέσεις και εξειδίκευση στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη μέσω της υλοποίησης νέων υπηρεσιών, στην αναδιαμόρφωση υφιστάμενων διαδικασιών και στο σχεδιασμό και στελέχωση ομάδων.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδεύσεων management, leadership & women leadership, εργασιακής ψυχολογίας, δημιουργίας και αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και διδακτικού αντικειμένου, επαγγελματικού προσανατολισμού, coaching & mentoring και έχει ολοκληρώσει επαγγελματικές σπουδές στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (Professional MBA)

Η Ιωάννα, πιστεύει ότι η μια εκπαίδευση είναι επιτυχημένη, όταν οι συμμετέχοντες μέσω της μάθησης και σε συνδυασμό με τα εσωτερικά τους κίνητρα, οδηγούνται στο μετασχηματισμό των πεποιθήσεών τους που συντελεί στην εξέλιξη της επαγγελματικής τους καριέρας.

Υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματεύονται την σημασία της επικοινωνίας στην εμπειρία του πελάτη, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων (soft skills), τη θετική ανατροφοδότηση κατά την αξιολόγηση της απόδοσης, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διαχείριση συγκρούσεων, και την αποτελεσματική προσαρμογή στην αλλαγή και στα διαφορετικά μοντέλα ηγεσίας.

Νικόλαος Κανέλλος

O Νίκος Κανέλλος είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου του Πειραιά, Bachelor of Science in Economics και του Polytechnic University of New York, USA, με ειδίκευση στο Marketing και την Επιχειρησιακή ‘Έρευνα, Master of Science in Operations Research and Marketing.

Διευθυντικό Στέλεχος εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων για περισσότερα από 20 χρόνια στην Ελληνική και Διεθνή Αγορά - Βαλκάνια , USA, Αφρική, Αραβικές Χώρες, διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα Στρατηγικού Μarketing και Πωλήσεων, Στρατηγικού Management, Customer Service και Επικοινωνίας ενώ η διδακτική του εμπειρία ξεπερνά τις 15,000 ώρες. Έχει διδάξει / διδάσκει στο New York City Community College στην Νέα Υόρκη καθώς και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, Mediterranean College , London Center of Management, University of Derby, Cariera Business Seminars, Athens Metropolitan College , University of Harley-Davidson ενώ ως εκπαιδευτής ενηλίκων, έχει εκπαιδεύσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών όλων των επιπέδων σε θέματα Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Διαπραγματεύσεων, Team Building, Στρατηγικού Marketing και Πωλήσεων, Στρατηγικού Management, Customer Service, Accountability κ.α. 

Είναι πιστοποιημένος εισηγητής για την εταιρεία Philip Morris International, σε θέματα Accountability από την κορυφαία διεθνώς Αμερικανική εταιρεία Partners in Leadership και από το University of Harley-Davidson για την εταιρεία Harley-Davidson. Από το 2011 συνεργάζεται με την DΟΟR Greece / Cyprus σε εκπαιδευτικά προγράμματα για την Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ καθώς και στα αντίστοιχα μητρώα της Κύπρου –ΑναΔ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Απόστολος Παλάσκας

Ο Απόστολος Παλάσκας είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της DOOR Training & Consulting για Ελλάδα και Κύπρο και παράλληλα Master Trainer του διεθνούς δικτύου της DOOR International, όπου υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα σε ένα ευρύ φάσμα θεματολογιών που σχετίζονται με Ηγεσία και άλλες Προσωπικές Δεξιότητες.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με πείρα στις Πωλήσεις του Λιανεμπορίου και εμπειρίες 15 ετών στο χώρο της Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης στελεχών επιχειρήσεων, τόσο ως Διευθυντής Εκπαίδευσης όσο και ως Εκπαιδευτής. Έχει πιστοποιηθεί ως Εισηγητής σε θεματολογίες όπως Accountability, Leadership, Managerial skills, Customer Experience Management και άλλες, ενώ έχει διεξάγει εκπαιδεύσεις σε περισσότερες από 100 επιχειρήσεις.

Κατέχει Δίπλωμα από το πρόγραμμα Executive Coaching & Organisational Development (AADCT) της Impact και επίσης, είναι πιστοποιημένος και από το πρόγραμμα Intelligent Leadership Executive Coaching του John Mattone Institute.

O Απόστολος είναι 48 ετών, έγγαμος και έχει δύο τέκνα.

Χρήστος Τζιόρας

Ο Χρήστος γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1967 και έχει ένα παιδί. Είναι κάτοχος Master in Business Administration (Athens MBA) του ΕΜΠ & ΑΣΣΟΕ, καθώς και MSc στις Νέες τεχνολογίες και επικοινωνίες του ΕΚΠΑ. Ολοκλήρωσε την καριέρα του στον στρατό μετά από 29 χρόνια υπηρετώντας το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε θέσεις πληροφορικής (λόγω εξειδίκευσης) και Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Ο Χρήστος διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία, (από το 1996 και μετά) στους τομείς των εφαρμογών πληροφορικής, στο management και στο marketing. Έχει επίσης μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση έργων πληροφορικής καθώς και έργων διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού. Από το 2013 και μετά ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της μεθoδολογίας Getting Things Done – The art of stress free productivity και στο ITIL Foundation. Διαθέτει διδακτική εμπειρία σε προϊόντα Office (Word, Excel, PowerPoint), Teams, Planner και στη διαχείριση έργων (Project Management).

Ο Χρήστος είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από τους φορείς ΟΑΕΔ, ΕΟΠΠΕΠ και την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ), είναι ανήσυχο πνεύμα και επενδύει στην προσωπική και επαγγελματική βελτίωση.

Αντώνιος Δάσκος

Ο Αντώνης γεννήθηκε στην Ερμούπολη Σύρου το 1969 και είναι παντρεμένος με δύο παιδιά. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. με διάκριση σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και Master in Business Administration (MBA) του Open University of UK. Έχει διατελέσει στέλεχος της εταιριών Πουλιάδης & Συνεργάτες, BULL, Microsoft Hellas και Mercedes Benz Hellas. Από το 2004 είναι Διευθύνων Σύμβουλος και Master Trainer της εταιρίας DOOR Training & Consulting σε Ελλάδα και Κύπρο.

Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία (περισσότερες από 25.000 ώρες διδασκαλίας) στους τομείς πωλήσεων, ηγεσίας, customer experience, crm, εξυπηρέτησης πελατών και σε πολλά αντικείμενα soft skills. Έχει διδάξει σε περισσότερες από εικοσιπέντε (25) χώρες. Εφαρμόζει τη φιλοσοφία του Experiential Training και είναι πιστοποιημένος εισηγητής διεθνώς για μεγάλο αριθμό εταιριών όπως η Microsoft, η Phillip Morris International (PMI), η Harley-Davidson, η UCB κλπ. Κάτοχος πιστοποίησης σε θέματα Training & HR ROI από το ROI Institute και σε πληθώρα εργαλείων όπως DiSC, MBTI, HBDI, Core Strengths, Blue EQ κλπ. Ως Leadership C-Level coach έχει καθοδηγήσει μεγάλο αριθμό ανώτερων στελεχών σε Ελλάδα, Κύπρο κα Βαλκάνια. Πιστοποιημένος από τους φορείς Ο.Α.Ε.Δ., ΕΟΠΠΕΠ και την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ).

Αφροδίτη Μπερεδήμα

Η Αφροδίτη είναι σύμβουλος εκπαίδευσης και εισηγήτρια με εμπειρία στον τομέα Οργάνωσης Προσωπικού.

 Είναι απόφοιτος Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά και σπούδασε παιδαγωγικά με τον αντίστοιχο τίτλο πιστοποίησης από το Υπουργείο Παιδείας. Η επιμόρφωση της στον Τεχνοβλαστό Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης εστιάστηκε σε σύγχρονες μεθόδους Management με στόχο την μέγιστη δυνατή απόδοση του προσωπικού. Γνωρίζει 3 ξένες γλώσσες Αγγλικά, Γαλλικά, Ολλανδικά.

 Εργάστηκε στο Βέλγιο σε γνωστές αλυσίδες λιανικού εμπορίου και σε κορυφαία εταιρεία logistics όπου ξεχώρισε για τις εισηγήσεις της σε διοικητικές τροποποιήσεις και στο Customer Care.

Εκπαίδευσε δεκάδες Βέλγους πολίτες στην εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσας κι είναι διοικητικό μέλος του Συμβουλίου της Ελληνικής Κοινότητας στην Αμβέρσα.

 Στο ενεργητικό της απαριθμούνται ώρες εκπαίδευσης στο Ms Office (Word-Outlook-Excel-Powerpoint) με αποστολή να διευκολύνει την εκτέλεση των καθημερινών projects που ανατίθενται στα στελέχη επιχειρήσεων από διάφορες βαθμίδες.

Στάθης Παναγουλάκος

Ο Στάθης Παναγουλάκος γεννήθηκε το 1972.   Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς.  Εργάστηκε για πολλά χρόνια σε εταιρείες του κλάδου της πληροφορικής/ αυτοματισμού γραφείου, στις πωλήσεις και στο line management, έχοντας ως βάση την εκπαίδευση Professional Selling Skills από την εταιρεία XEROX.

Από το 2013 ανήκει στην ομάδα της DOOR Greece Training & Consulting, ως σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής. Έχει αναλάβει έργα εκπαίδευσης μεγάλης κλίμακας, σε οργανισμούς όπως η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, καθώς και αυτοτελή έργα εκπαίδευσης σε προσωπικές δεξιότητες, σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Διαθέτει Επάρκεια Διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας (Proficiency in English- Cambridge University, 1990 / English Language Tutor - Ministry of Education, 1992), είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων στους φορείς Ο.Α.Ε.Δ και Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π και έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί στη μεθοδολογία Lean Six Sigma (IASSC - Green Belt Certified).

Αναλαμβάνει θέματα Πωλήσεων, Δημόσιας Ομιλίας - Presentation skills, Στρατηγικής Eπιρροής (Strategic Influence), Επικοινωνίας. Απολαμβάνει το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή Team Building events.

Χαρά Δραμητινού

Η Χαρά είναι Ιδιαιτέρα Γραμματέας του CEO της εταιρείας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» Α.Ε.. Διαθέτει 30+ χρόνια ​εμπειρία και από το 2007 είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση και λειτουργία του Γραφείου του CEO, καθώς και του Συμβουλίου Εκτελεστικής Διοίκησης.  Παράλληλα, επεξεργάζεται και υποβάλλει, σε μηνιαία βάση, τα έγγραφα του Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ) της εταιρείας στην Γραμματέα του ΔΣ. 

Επίσης, συμμετέχει ενεργά σε εταιρικά projects και, σε συνεργασία με τις Γραμματείς Γενικών Διευθυντών της εταιρείας και τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, αναλαμβάνει την οργάνωση ενημερωτικών Ημερίδων και άλλων εκδηλώσεων προς ενίσχυση της τεχνογνωσίας και της συνοχής των Γραμματέων.

Η Χαρά είναι απόφοιτη ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ενώ κατέχει δίπλωμα Management και Δημοσίων Σχέσεων. Επίσης, έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδεύσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μιλάει Ελληνικά και Αγγλικά.


Η Χαρά είναι μητέρα δύο κοριτσιών, 15 και 21 ετών. Πιστεύει στη δύναμη της ομάδας και στη μεταμορφωτική δράση της δημιουργικότητας, ενώ, διαχρονικά, επιλέγει να μένει ενεργή ως πολίτης και συνάνθρωπος. Ασχολείται εθελοντικά με τον Προσκοπισμό συμμετέχοντας στην Επιτροπή Κοινωνικής Συμπαράστασης του Συστήματος που υπηρετεί, με στόχο την υποστήριξη των Βαθμοφόρων στη διαπαιδαγώγηση των νέων, μέσω της προώθησης του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς ως στάσης ζωής.

Κατερίνα Ανεμίδου

Η Κατερίνα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974 και είναι παντρεμένη με δύο παιδιά. Είναι απόφοιτη της Ιδιωτικής Σχολής Γραμματέων-Λογιστών “Παπασπύρου”. Μιλάει ελληνικά και αγγλικά. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πληροφορικής, πρώτων βοηθειών, σωστής διαχείρισης χρόνου.

Διαθέτει 29 χρόνια εμπειρίας ως Ιδιαιτέρα Γραμματέας στις εταιρείες: “MEGA MARINE S.A.”, “CALPAK S.A.”, ενώ από το 1999 έως σήμερα είναι Ιδιαιτέρα Γραμματέας του CEO της εταιρείας “Loulis Food Ingredients Α.Ε.” (Μύλοι Λούλη Α.Ε.). Είναι υπεύθυνη για τη διεκπεραίωση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, για τη σύνταξη και επιμέλεια επαγγελματικών εγγράφων και κυρίως για τη διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδίων τόσο του CEO και όλου του Ομίλου και είναι υπεύθυνη για την ετήσια υποβολή εκθέσεων στη Διοίκηση. Ασχολείται με την εποπτεία και διοργάνωση εκθέσεων του Ομίλου, εταιρικών εκδηλώσεων της οικογένειας Λούλη, για όλη την αποστολή εταιρικών δώρων για ονομαστικές εορτές & κατά τις περιόδους των Χριστουγέννων και του Πάσχα, όντας αποτελεσματική στα διοικητικά της καθήκοντα και στις επικοινωνιακές της σχέσεις.

Η Κατερίνα υπήρξε από μικρή δραστήριο άτομο και πάντα της άρεσε να είναι ενεργό μέλος σε ομάδες, ταμίας στο 15μελες στο Λύκειο, Ομαδάρχισσα στην Κατασκήνωση κλπ., ενώ το 2022 υπήρξε ενεργό μέλος της διατμηματικής ομάδας “Embracive” της εταιρείας “Loulis Food Ingredients” υπέρ της διαφορετικότητας & συμπερίληψης στον χώρο της εργασίας. Στον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με το περπάτημα και το Pilates. Τέλος, η Κατερίνα είναι εθελόντρια στο Κ.Ε.Φ.Ι. (Συλλόγου Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών).

Κυριακή Θεοφάνου

Η Κυριακή Θεοφάνου είναι visual merchandiser, στυλίστρια με πολυετή (32ετη) εργασιακή εμπειρία στο χώρο της μόδας και των γυναικείων ενδυμάτων.

Παράλληλα έχει μια επιχείρηση με λιανική πώληση γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ, το κατάστημα kikis dressroom που δραστηριοποιείται στο Δάσος Χαϊδαρίου και διαδικτυακά με σελίδες στο facebook kiki’s dressroom και στο instagram kiki’s_dressroom.

Έχει συνεργαστεί με μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις
όπως : attica, notos, vardas, benetton, iso, anna riska, on line, vs collection, simple caracter, furla, coccinelle και στον τομέα της διακόσμησης των βιτρινών, του visual των καταστημάτων καθώς και το styling των φωτογραφίσεων.
Είναι κάτοχος πτυχίου αρχιτεκτονικής και διακόσμησης καθώς και Bachelor interior designer του Middlesex university of London.

Έχει εξειδικευτεί μέσα από πολλά σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στο χώρο του visual merchandising και personal styling.
H Κυριακή Θεοφάνου είναι 50 ετών σύζυγος και μητέρα.
Πιστεύει πως το στυλ είναι ανοιχτό και δεν ακολουθεί την μόδα.

Το γυναικείο στυλ και η κομψότητα περιλαμβάνουν μια σειρά παραγόντων από τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αξεσουάρ αλλά και από τον τρόπο που περπατάμε ή χαιρετάμε.

Η μόδα έρχεται και φεύγει όμως το στυλ παραμένει

Τζίνα Θεοφιλίδου

Η Τζίνα Θεοφιλίδου, δραστηριοποιείται ως Virtual Business Support Professional (Your Distance Assistance) από το 2014, παρέχοντας υπηρεσίες Επικοινωνίας και Διοικητικής Υποστήριξης σε Ελεύθερους Επαγγελματίες, Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους, καθώς και την ανάδειξη του εταιρικού τους προφίλ.

Παράλληλα εκπαιδεύει και προσφέρει Mentoring σε Γραμματείς – Βοηθούς Διοίκησης όλων των βαθμίδων και Virtual Assistants χρησιμοποιώντας τεχνικές που ενεργοποιούν και αξιοποιούν τις εμπειρίες που έχουν βιώσει, κατά την διάρκεια της εκτέλεσης των καθηκόντων τους, με εργασία σε ομάδες, παρουσίαση case studies & παιχνίδια ρόλων ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται με επιτυχία στο ρόλο τους, ακολουθώντας τις εξελίξεις που απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον εργασίας αλλά και ο επιχειρηματικός κόσμος.

Πιστοποιημένη Βοηθός Διοίκησης με +29 έτη επαγγελματική εμπειρία σε θέσεις Διοικητικής Υποστήριξης Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων όπως η Viexal του Ομίλου Βιοχάλκο, Intersys & GfK Hellas.
Απόφοιτη του Saint George Commercial College του 2ετους προγράμματος Ελληνο-Αγγλομαθών Γραμματέων και κάτοχος των πιστοποιήσεων :

• Masterclass in Digital & Social Media Marketing (162 hours) από την Knowcrunch.
• ChatGPT Training Certificate from Innovation Bound
• GDPR (GDPR Specialist and DPO) από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και την Vellum Global Educational Services
• Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση, Tourism Management – Marketing, Top Management Assistant και Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Άσκησης με Μικροδιδασκαλίες του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
• CSMA Certification (Certified Secretaries Management Assistants), από την ACTA Τεχνοβλαστού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Προέδρος της Ελληνικής Ομάδας IMA, του μοναδικού ελληνικού φορέα και μέλος του διεθνούς οργανισμού IMA - International Management Assistants, που εκπροσωπεί και παρακολουθεί τις τάσεις για το επάγγελμα της Βοηθού Διοίκησης.
Είναι Μέντορας στο δίκτυο Women on Top, στον οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας.
Είναι μέλος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος – Σ.Ε.Γ.Ε και των δικτύων International Virtual Assistants Association, Virtual Assistant Networking Association

Είναι 50 ετών, είναι μητέρα μιας κόρης 18 ετών. Στον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με την κεραμική.

Συντονισμός Panel

Η Ελένη Χρήστου είναι Δημοσιογράφος, με ειδίκευση στον Πολιτισμό. Διαθέτει πλέον των 25 χρόνων εμπειρία στον επικοινωνιακό σχεδιασμό, καθώς και στον χώρο της διαφήμισης ως κειμενογράφος. Είναι εξειδικευμένη στην εφαρμογή στρατηγικών ανάπτυξης επιχειρήσεων,προσώπων καθώς και σε κάθε πρόκληση της αγοράς. Για περισσότερα από 15 χρόνια υπηρέτησε με επιτυχία σε θέσεις Γραφείων Τύπου στους κλάδους του εμπορίου, των επιχειρήσεων και των Δήμων. Διαθέτει σπουδές στον τομέα της Δημιουργικής Γραφής, με πολυετή προϋπηρεσία διδασκαλίας σε παιδιά και σε ενήλικες, σε σχολεία και σχολές. Παράλληλα είναι γνώστης τεχνικών marketing, coaching και συμβουλευτικής. Η Ελένη είναι 47ετών και διακρίνεται για την εθελοντική της δράση για την ενδυνάμωση-δημιουργία ομάδων- Δημιουργικής γραφής και Πολιτισμού. Αγαπάει να  «παίζει» με τις λέξεις και να βοηθάει ανθρώπους να μην φοβούνται να εκφραστούν, γράφοντας αυτοματικά και αυθεντικά!