Οι ομιλητές του συνεδρίου είναι επαγγελματίες του κλάδου των βοηθών διοίκησης και εκπαιδευτές που εξειδικεύονται στην ανάπτυξη ενηλίκων και ειδικότερα στη βελτίωση δεξιοτήτων όλων των ειδικοτήτων βοηθών διοίκησης. Πολλοί από τους ομιλητές έχουν παρουσιάσει θεματικές ενότητες και στα προηγούμενα οκτώ συνέδρια Βοηθών Διοίκησης και έχουν υλοποιήσει σχετικές με το κλάδο εκπαιδεύσεις σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Τα ονόματα εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά.

Lucy Brazier

The visionary Lucy Brazier is one of the world’s leading authorities on the administrative profession.
As CEO of Marcham Publishing, specialist publishers of Executive Secretary Magazine – a global training magazine dedicated to the professional development needs of senior and aspiring administrative professionals - Lucy works with the best trainers of Executive Assistants from around the world to deliver the most up to date and current training in the market.
Her passion is for the Assistant role to be truly recognised as a career and not just a job. Her formidable training expertise and speaking style have given her opportunities to train, present and emcee events in over 50 countries at over 450 events including Chairing the 2015 World Administrator Summit in Papua New Guinea and co-facilitating the same event in Frankfurt in 2018.
This has created much-needed discussions ranging from encouraging Executive Assistants to work towards becoming centres of excellence within their companies, to explaining why college students should see the Assistant role as a proper profession with a career path. The work being conducted worldwide on career paths, job titles & education for Assistants is one of her key drivers and she is working with some of the most recognisable companies on the planet to consult on restructuring and training their Business Support functions.
Lucy has a unique overview of the role and where it is heading. With access to the most forward-thinking, passionate and knowledgeable trainers and administrative business leaders in the world as well as personally meeting and speaking to literally thousands of Assistants over the last nine years, Lucy’s knowledge of the market and what Assistants all over the world are facing on a day to day basis are second to none.
In 2018, Lucy was awarded an Honourary Fellowship to the Institute of Administrative Management - one of the oldest management institutes in the world having inspired professional business managers and administrators since 1915 - in recognition of her work to drive the profession forward. She was awarded the YPA Special Award 'International Ambassador for the PA Profession' in 2016 and in 2015 the ‘PA Contributor of the Year Award’ by Office* Show. The magazine has been a finalist in the PPA Business Magazine of the Year Award, the PPA Media Brand of the Year Award and the PA-Assist Members Awards.
Lucy has worked in publishing for over 30 years. She has previously worked as a Publishing Director for Wilmington PLC as well as for EMAP, The Times, The Independent, Centaur Communications and Glass's Guide.

Erato Liarou

Erato Liarou is an experienced Human Resources Consultant focused in Business Support, HR and Legal Specialty. She holds a bachelor degree in Political Science and a Master's degree focused in Political Communication from Panteion University of Social and Political Sciences.  Erato brings with her strong academia a solid foundation in marketing environment, specialized mostly to clients communication and sales. She is accomplished in creating and optimizing landing pages in order to bring high results. Erato enjoys achieving the best possible results with campaigns and constantly looks to set new benchmarks to work towards.

Τζίνα Θεοφιλίδου

Η Τζίνα Θεοφιλίδου είναι Προέδρος της Ελληνικής Ομάδας IMA (International Management Assistants Association). Aκολουθώντας τις τάσεις μιας εποχής που συνεχώς εξελίσσεται στον κλάδο των Βοηθών Διοίκησης, δραστηριοποιείται ως Virtual Office Manager (Your Distance Assistance) από το 2014 παρέχοντας υπηρεσίες Διαχείρισης, Επικοινωνίας και Διοικητικής Υποστήριξης σε Ελεύθερους Επαγγελματίες, Business & Life Coaches, Εκπαιδευτές Ενηλίκων – Εισηγητές, Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, Οργανισμούς και Συλλόγους, με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους, καθώς και την ανάδειξη του εταιρικού τους προφίλ.

Παράλληλα εκπαιδεύει γραμματείς και Virtual Assistants για να μπορούν να ανταποκρίνονται με επιτυχία στο ρόλο τους, ακολουθώντας τις εξελίξεις που απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Πιστοποιημένη Γραμματέας Διοίκησης με +24 έτη επαγγελματική εμπειρία σε θέσεις Διοικητικής Υποστήριξης Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Είναι απόφοιτος του τμήματος Ελληνο-Αγγλομαθών Γραμματέων του Saint George Commercial College, κάτοχος των πιστοποιήσεων Virtual Executive Assistant της The VA Coaching & Training Company UK, “Certified Secretary Management Assistant” (CSMA) της ACTA Τεχνοβλαστού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, «Βusiness Administration», «Digital Marketing», «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Εκπαίδευσης και Άσκησης με Μικροδιδασκαλίες», «Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση Επιχειρήσεων» και «Tourism Management & Marketing” του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αντώνης Δάσκος

Ο Αντώνης γεννήθηκε στην Ερμούπολη Σύρου το 1969 και είναι παντρεμένος με δύο παιδιά. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. με διάκριση σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και Master in Business Administration (MBA) του Open University of UK. Έχει διατελέσει στέλεχος της εταιριών Πουλιάδης & Συνεργάτες, BULL, Microsoft Hellas και Mercedes Benz Hellas. Από το 2004 είναι Διευθύνων Σύμβουλος και Master Trainer της εταιρίας DOOR Training & Consulting σε Ελλάδα και Κύπρο.

Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία (περισσότερες από 25.000 ώρες διδασκαλίας) στους τομείς πωλήσεων, ηγεσίας, customer experience, crm, εξυπηρέτησης πελατών και σε πολλά αντικείμενα soft skills. Έχει διδάξει σε περισσότερες από εικοσιπέντε (25) χώρες. Εφαρμόζει τη φιλοσοφία του Experiential Training και είναι πιστοποιημένος εισηγητής διεθνώς για μεγάλο αριθμό εταιριών όπως η Microsoft, η Phillip Morris International (PMI), η Harley-Davidson, η UCB κλπ. Κάτοχος πιστοποίησης σε θέματα Training & HR ROI από το ROI Institute και σε πληθώρα εργαλείων όπως DiSC, MBTI, HBDI, Blue EQ κλπ. Ως Leadership C-Level coach έχει καθοδηγήσει μεγάλο αριθμό ανώτερων στελεχών σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Πιστοποιημένος από τους φορείς Ο.Α.Ε.Δ., ΕΟΠΠΕΠ και την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ).

Γεώργιος Ζερίτης

Ο Γιώργος είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA Corporate Strategy – και στο Cambridge Judge Business School – Certificate in General Management – στους τομείς Strategic & Performance Management, Corporate Investment και Organisational Innovation.

Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing, Operations και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών.

 Συνεργάστηκε με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της βιομηχανίας και του εμπορίου αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο επιχειρηματικής μονάδας, χώρας και region. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια ως business expatriate σε χώρες της κεντρικής και Ν.Α Ευρώπης όπου, ως Management Team μέλος, είχε hands-on συμβολή σε επιτυχημένα acquisition & restructuring projects ηγέτιδων στους κλάδους τους βιομηχανιών, αναλαμβάνοντας την αναδιοργάνωση - διοίκηση των εμπορικών τους διευθύνσεων και το στήσιμο των εξαγωγικών τους τμημάτων. Υπό την εκάστοτε ιδιότητά του, συνεργάστηκε δημιουργικά και εκπαίδευσε στελέχη διαφορετικής πολιτισμικής και επιχειρηματικής κουλτούρας, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας ομάδες υψηλών επιδόσεων. Είναι πιστοποιημένος Εισηγητής στα μητρώα Εισηγητών του ΛΑΕΚ.

Φαίδρα Καλή

H Φαίδρα είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor of Science (Hons) σε Economics από το Βρετανικoύ Πανεπιστήμιο University of Surrey,  και μεταπτυχιακού τίτλου European MBA in Finance με διάκριση, του Γαλλικού Πανεπιστημίου Ecole Superieure de Commerce et de Management (ESCEM). Έχει επίσης ολοκληρώσει εκπαίδευσή στο Evidence Based Coaching στο Athens Coaching Institute, πιστοποιημένο πρόγραμμα από AC και EMCC, και παρέχει Coaching υπηρεσίες σε στελέχη επιχειρήσεων.

Από το 2000 έχει διατελέσει στέλεχος στον τραπεζικό κλάδο, έχοντας ως περιοχή ευθύνης το Product Management και το Marketing, με παράλληλο ρόλο internal trainer. Έχει εξειδικευθεί στο Digital Marketing και το Project Management και έχει συνεισφέρει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Alpha Bank μέσω του σχεδιασμού νέων προϊόντων αλλά και μέσω της εγκαθίδρυσης νέας στρατηγικής στο CRM.

Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία (άνω των 2.000 ωρών) σε στελέχη όλων των βαθμίδων και ειδικεύεται στους Τομείς της Συμβουλευτικής Πωλήσεων, Customer Excellence και High Productivity.

Η Φαίδρα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978, και είναι παντρεμένη με τρία παιδιά. Είναι δίγλωσση σε ελληνικά και αγγλικά, πιστεύει στην δια βίου μάθηση και υποστηρίζει την αλλαγή ως μέσο για την προσωπική κι επαγγελματική ανάπτυξη.

Νικόλαος Κανέλλος

Ο Νίκος είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου του Πειραιά ,

Bachelor of Science in Economics και του Polytechnic University of New York, USA, με ειδίκευση στο Marketing και την Επιχειρησιακή ‘Έρευνα, Master of Science in Operations Research and Marketing.

Διευθυντικό Στέλεχος εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων για περισσότερα από 20 χρόνια στην Ελληνική και Διεθνή Αγορά - Βαλκάνια , USA , Αφρική , Αραβικές Χώρες , διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα Στρατηγικού Μarketing και Πωλήσεων, Στρατηγικού Management, Customer Service και Επικοινωνίας ενώ η διδακτική του εμπειρία ξεπερνά τις 15,000 ώρες.

Έχει διδάξει / διδάσκει στο New York City Community College στην Νέα Υόρκη καθώς και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, Mediterranean College , London Center of Management , University of Derby, Cariera Business Seminars , Athens Metropolitan College , University of Harley-Davidson ενώ ως εκπαιδευτής ενηλίκων , έχει εκπαιδεύσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών όλων των επιπέδων σε θέματα Ηγεσίας , Επικοινωνίας, Team Building , Στρατηγικού Marketing και Πωλήσεων , Στρατηγικού Management , Customer Service ,Accountability κ.α.

Είναι πιστοποιημένος εισηγητής για την εταιρεία Philip Morris International , σε θέματα Accountability από την κορυφαία διεθνώς Αμερικανική εταιρεία Partners in Leadership και από το University of Harley-Davidson για την εταιρεία Harley-Davidson.

Από το 2011 συνεργάζεται με την DΟΟΡ Greece / Cyprus σε εκπαιδευτικά προγράμματα για την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ καθώς και στα αντίστοιχα μητρώα της Κύπρου –ΑναΔ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Θεόδωρος Λέπουρας

O Θοδωρής έχει πρότερη εργασιακή εμπειρία 20 ετών στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών και της Πληροφορικής, έχοντας εργαστεί στην Ελλάδα και τη Μ. Βρετανία σε πολυεθνικές εταιρίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Γνωρίζει άριστα τον κύκλο ζωής των προϊόντων τεχνολογίας, καθώς έχει εργαστεί σε όλους τους αντίστοιχους ρόλους (Software Engineer, Systems Engineer, Product Manager, Key Account Manager). Στον χώρο των Πωλήσεων δραστηριοποιήθηκε για 12 έτη διευθύνοντας διατμηματικές ομάδες και καταγράφοντας σημαντικές εμπορικές επιτυχίες.

Ως Εκπαιδευτής Στελεχών, ο Θοδωρής συνεργάζεται με τη DOOR Training & Consulting σε θέματα ηγεσίας & διοίκησης, αριστείας στις πωλήσεις και ανάπτυξης διαπροσωπικών δεξιοτήτων. Έχει υλοποιήσει εκπαιδεύσεις σε Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Φαρμακευτικούς Οργανισμούς, Εταιρίες Ενέργειας, Βιομηχανίες και Κατασκευαστικούς Ομίλους.

Ως Executive Coach για στελέχη επιχειρήσεων, εστιάζει στην ενδυνάμωση νέων και έμπειρων managers με απώτερο στόχο την ανάδειξη των ηγετικών ικανοτήτων τους. Η προσέγγιση του βασίζεται στο αξίωμα ότι “οι άνθρωποι πείθονται περισσότερο από πράγματα που εκείνοι ανακαλύπτουν”.

Ο Θοδωρής είναι παντρεμένος, πατέρας ενός μικρού αγοριού και προσφέρει εθελοντικά υπηρεσίες mentoring σε νεοφυείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω του μη κυβερνητικού οργανισμού The People's Trust.

Ζωή Λιόλιου

Η Ζωή είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, MBA από το Πανεπιστήμιο του Sheffield και MSc στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει σημαντική 14ετή εμπειρία ως Professional Trainer & Coach σε πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες, όπως: Alpha Bank, Emporiki Bank, Τράπεζα Πειραιώς, Dynargie, κατά τη διάρκεια της οποίας δούλεψε στην εκπαίδευση και στο coaching για την ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων. Είναι Πιστοποιημένη Εκπαιδευτής από το 2015 (από τον ΕΟΠΠΕΠ) και Πιστοποιημένη Coach από το 2016 (EMCC- Practitioner level). Η Ζωή προσφέρει επιτυχώς υπηρεσίες εκπαίδευσης και coaching σε ανώτερα και μεσαία στελέχη. Από τον Σεπτέμβριο του 2018, συνεργάζεται με την DOOR Greece ως Master Trainer και Coach και ειδικεύεται στα ακόλουθα: πωλήσεις, διοικητικές δεξιότητες, διαχείριση της συναισθηματικής αναστάτωσης, διαχείριση χρόνου, εξυπηρέτηση πελατών, κ.α.. Επιπλέον, η Ζωή έχει εκπαιδευτεί στην Λογικοθυμική & Γνωσιακή- Συμπεριφορική προσέγγιση (Rational- Emotive & Cognitive Behavioral Theory-Albert Ellis Institute, Νέα Υόρκη) και παρέχει χρήσιμες τεχνικές για την αντιμετώπιση των μη ορθολογικών πεποιθήσεων που επηρεάζουν την επαγγελματική απόδοση και την προσωπική ζωή. Το πρώτο της βιβλίο με τίτλο «Το Coaching στην Πράξη», κυκλοφόρησε το 2019 από τις εκδόσεις iWrite. Στον ελεύθερο χρόνο της προσφέρει εθελοντικά καθοδήγηση σε νέους πτυχιούχους και επιχειρηματίες, καθώς και σε ΜΚΟ. Εκτός από τα ελληνικά, που είναι η μητρική της γλώσσα, μιλάει πολύ καλά αγγλικά. Από το 2000 ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Απόστολος Παλάσκας

Ο Απόστολος είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει εργασιακή πείρα σε Πωλήσεις Λιανεμπορίου και σε Συμβουλευτικές Υπηρεσίες.

Γνωρίζει σε βάθος τις πολλές και διαφορετικές πτυχές της Εκπαίδευσης, καθώς διαθέτει πείρα πέραν των δέκα ετών στο χώρο, τόσο ως Διευθυντής Εκπαίδευσης όσο και ως Εισηγητής.

Η εκπαίδευση είναι το πάθος του! Πιστεύει έντονα στην αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης που συντελείται με βιωματικές και διαδραστικές μεθόδους, ενώ  προσωπική του αποστολή είναι να εμπνέει άλλους στην αναζήτηση νέων δεξιοτήτων και στην προσωπική τους ανάπτυξη.

Ο Απόστολος υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα στα ελληνικά και τα αγγλικά σε ένα ευρύ φάσμα από θεματολογίες Προσωπικών δεξιοτήτων και Ηγεσίας, όπως Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαπραγμάτευση, Λήψη αποφάσεων, Διαχείριση Αλλαγής, Πωλήσεις κλπ.

Είναι πιστοποιημένος Coach από το πρόγραμμα Intelligent Leadership Executive Coaching του John Mattone Institute και από το πρόγραμμα Executive Coaching & Organisational Development (AADCT) της Impact.
 O Απόστολος είναι 45 ετών, έγγαμος, με δύο τέκνα.

Ευστάθιος Παναγουλάκος

Ο Στάθης  γεννήθηκε το 1972. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς.   

Εργάστηκε πολλά χρόνια στις πωλήσεις, έχοντας ως βάση την εκπαίδευση Professional Selling Skills, από την εταιρεία XEROX Hellas A.E. Διετέλεσε διευθυντής πωλήσεων και μέτοχος στην εταιρεία Officetec Α.Ε.

Από το 2012 ανήκει στην ομάδα της DOOR Greece Training & Consulting, όπου είναι σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής, και επίσης σχεδιάζει και υλοποιεί έργα Mystery Shopping (αξιολόγηση μέσω μυστικών επισκέψεων).

Έχει συνεργαστεί με την MSPA Europe (Mystery Shopping Providers Association) στην επιμέλεια του εκπαιδευτικού υλικού.

Έχει επίσης εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία Lean Six Sigma (Green Belt). Αναλαμβάνει κυρίως θέματα Sales, Team building και Presentation skills. Διαθέτει επάρκεια διδασκαλίας στην Αγγλική γλώσσα. 

Χρήστος Τζιόρας

Ο Χρήστος γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1967 και έχει ένα παιδί. Είναι απόφοιτος της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων. Είναι κάτοχος Master in Business Administration (Athens MBA) του ΕΜΠ & ΑΣΣΟΕ, καθώς και MSc στις Νέες τεχνολογίες και επικοινωνίες του ΕΚΠΑ. Ολοκλήρωσε την καριέρα του στον στρατό μετά από 29 χρόνια υπηρετώντας το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε θέσεις πληροφορικής (λόγω εξειδίκευσης) και Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Ο Χρήστος διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία, (από το 1996 και μετά ) στους τομείς των εφαρμογών πληροφορικής, στο management και στο marketing. Έχει επίσης μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση έργων πληροφορικής καθώς και έργων διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού. Από το 2013 και μετά ασχολείται κατά το πλείστον με την εκπαίδευση ενηλίκων.

Ο Χρήστος είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από τους φορείς ΟΑΕΔ, ΕΟΠΠΕΠ και την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ), είναι ανήσυχο πνεύμα και επενδύει στην προσωπική και επαγγελματική βελτίωση. Είναι επίσης πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην Μεθοδολογία Getting Things Done.