Agenda Συνεδρίου

Παραγωγικότητα, Αυτο-Αποτελεσματικότητα, Ψυχική Αντοχή, Εμπειρία Πελατών (CX), Εργαλεία Πληροφορικής

Η agenda του 9ου Virtual Συνεδρίου Βοηθών Διοίκησης σας προσφέρει την ευκαιρία να αναπτύξετε τις γνώσεις σας σε μια σειρά από θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των στελεχών του κλάδου των Βοηθών Διοίκησης (Management Assistants).  Δεν έχει σημασία σε ποιά χώρα βρίσκεστε ή σε ποιο σημείο της χώρας βρίσκεστε, εφόσον ενδιαφέρεστε για την αυτο-βελτίωσή σας (Knowledge first, location second). Βοηθοί Διοίκησης όλων των βαθμίδων από Ελλάδα και Κύπρο έχετε την ευκαιρία να δηλώσετε συμμετοχή στο συνέδριο. 

Το συνέδριο προσφέρει πολλά εργαστήρια γνώσης (sessions) διάρκειας δύο ωρών, τα οποία θα υλοποιηθούν εντός της εβδομάδας 14-19 Δεκεμβρίου 2020. Τα sessions υλοποιούνται σε πρωϊνές ή απογευματικές ώρες την εβδομάδα 14-18 Δεκεμβρίου καθώς και το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου. Οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλα sessions ή όσα από αυτά τους ενδιαφέρουν επιλέγοντας την αντίστοιχη ημέρα και ώρα. Ακολουθεί η Agenda του συνεδρίου. Έγκριτοι ομιλητές μοιράζονται τις γνώσεις τους καλύπτοντας θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Βοηθών Διοίκησης σε διεθνές επίπεδο.


Kick Off Session : Δευτέρα 14/12 14.30-16.45

  • 14.30-14.45: Καλωσόρισμα / Panel Ομιλητών
  • 14.45-15.15: A Changing World and Your Place In It,  Lucy Brazier,  CEO, Marcham Publishing | Publisher of Executive Secretary Magazine | International Speaker | Conference Chair | Expert on the Administrative Profession
  • 15.15-15.45: Ο νέος ρόλος της βοηθού διοίκησης - Απαιτούμενες δεξιότητες (competencies framework) / Ερατώ Λιάρου, Consultant - Business Support, HR & Legal Specialty, RANDSTAD
  • 15.45-16.15: The future of the Executive Assistant / Τζίνα Θεοφιλίδου,  Chairman, International Μanagement Assistants (IMA) Greece
  • 16.15-16.45: Παρουσίαση αποτελεσμάτων Έρευνας για τον κλάδο των Βοηθών Διοίκησης, Αντώνης Δάσκος, CEO, DOOR Training & Consulting


Session 1 : Τρίτη 15/12 18.00-20.00  

Διοίκηση της αλλαγής σε ατομικό επίπεδο (Navigating the waves of change) και η δύναμη της συνήθειας / Απόστολος Παλάσκας, Master Trainer, Coach


Session 2 : Τετάρτη 16/12 18.00-20.00  

Αυτο-Οργάνωση: Getting Things Done - Τhe art of stress free productivity για Βοηθούς Διοίκησης / Φαίδρα Καλή, Πιστοποιημένη σύμβουλος της μεθοδολογίας Getting Things Done


Session 3 : Πέμπτη 17/12 18.00-20.00  

Ψυχική αντοχή και ευελιξία (mental toughness & resilience) για Βοηθούς Διοίκησης. / Ζωή Λιόλιου, Professional Trainer & Coach


Session 4 : Παρασκευή 18/12 14.30-16.30  

Ενίσχυση του επικοινωνιακού σας brand (Improve your communication brand) / Θοδωρής Λέπουρας, Master Trainer & Coach


Session 5 : Σάββατο 19/12 09.30-10.30  

Εμπιστοσύνη (Trust): Συμβουλές για Βοηθούς Διοίκησης / Νικόλαος Κανέλος, Master Trainer


Session 6 : Σάββατο 19/12 10.30-11.30  

Από την εξυπηρέτηση στην εμπειρία εσωτερικών και εξωτερικών πελατών (Customer Experience) / Στάθης Παναγουλάκος, Master Trainer & Αντώνης Δάσκος, DOOR Greece Managing Director


Session 7 : Σάββατο 19/12 11.30-12.30  

Κριτική σκέψη (critical thinking) & επίλυση προβλημάτων (problem solving) / Γεώργιος Ζερίτης, Master Trainer


Session 8 : Σάββατο 19/12 13.00-14.30  

Έμφαση στη λεπτομέρεια (detail orientation) και εκτίμηση αναγκών (needs anticipation) / Απόστολος Παλάσκας, Master Trainer & 


Session 9 : Σάββατο 19/12 14.30-16.00  

Artificial Intelligence (AI), εφαρμογές πληροφορικής & τεχνολογικά tips για Βοηθούς Διοίκησης / Χρήστος Τζιόρας, Master Trainer


Session 10 : Σάββατο 19/12 16.15-17.15  

  • Κύρια σημεία από τα sessions του συνεδρίου
  • Βοηθοί Διοίκησης καταθέτουν την εμπειρία τους
  • Συζήτηση με Panel Ομιλητών
  • Κλείσιμο Συνεδρίου